eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTanie okna .TrąbkiRe: Tanie okna .Trąbki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tanie okna .Trąbki
    Date: Wed, 7 Jul 2010 10:07:16 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 29
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <i0uoad$28l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <i0ta93$9i0$3@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1278403725 2325 85.219.142.7 (6 Jul 2010 08:08:45
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jul 2010 08:08:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:399152
    [ ukryj nagłówki ]

    po pierwsze nie h a ch
    po drugie jakbys slyszal stwierdzenie "panie a tam to maja po tyle" to tez
    bys sie wkurzyl. sam stalem za lada dosc dlugo i wiem jacy klienci niektorzy
    potrafia byc plytkomyslacy a niektorzy durni.
    Jeśli jedna firma jest najtansza to wybacz ale inne musza byc drozsze. a ze
    drozsze o 180pln to coz... nie masz obowiazku sie u nich zaopatrywac. jedz
    do krakowa. ja juz od dawna nie konkuruje cena tylko jakoscia - w moim
    miasteczku zostalem juz tylko ja i jeden konkurent, ktory jakos jeszcze sie
    telepie ale mizernie - reszta padla.
    Jak do mnie ktos przychodzi i twierdzi ze tam czy siam czy na allegro
    taniej - to ich tam odsyłam. Tyle ze ja to robie grzecznie. kiedys nawet
    tlumaczylem skad roznica w cenie, ze ja mam dobrej jakosci towar i daje
    solidna gwarancje a tam gdzie najtaniej to delikatnie mowiac loteria. Czesc
    klientow zostawala i kupowala moj drozszy towar. ci co nie chcieli kupowali
    gdzies indziej (a potem nawet kilka osob wrocilo z tym sprzetem do naprawy
    ale do mnie:)))))) gdzie zostawili mniej wiecej pieciokrotna roznice w cenie
    placac za naprawę).

    Poinformuj wlasciciela firmy o tym wybryku pracownika - mimo ze rozumiem ze
    to moze wkurzyc to nie mozna sobie pozwolic na takie prostackie zachowania.
    Dla mnie taki wybryk wart jest nagane z wpisem do akt i przeprosiny (jesli
    klient jest znany i w zasiegu - w sensiue jest kogo przeprosic).
    Byc moze nawet zarwiesz spory rabat za taki wybryk - jesli dam ja lub
    pracownik ciala w firmie to staramy się jakoś to wynagrodzić. Nie sztuką
    jest stracic klienta, sztuka jest po spieprzeniu czegos spowodowac by klient
    byl zadowolony.

    sir

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1