    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tanie okna .Trąbki
    Date: Wed, 7 Jul 2010 10:07:16 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    po pierwsze nie h a ch
    po drugie jakbys slyszal stwierdzenie "panie a tam to maja po tyle" to tez
    bys sie wkurzyl. sam stalem za lada dosc dlugo i wiem jacy klienci niektorzy
    potrafia byc plytkomyslacy a niektorzy durni.
    Jeśli jedna firma jest najtansza to wybacz ale inne musza byc drozsze. a ze
    drozsze o 180pln to coz... nie masz obowiazku sie u nich zaopatrywac. jedz
    do krakowa. ja juz od dawna nie konkuruje cena tylko jakoscia - w moim
    miasteczku zostalem juz tylko ja i jeden konkurent, ktory jakos jeszcze sie
    telepie ale mizernie - reszta padla.
    Jak do mnie ktos przychodzi i twierdzi ze tam czy siam czy na allegro
    taniej - to ich tam odsyłam. Tyle ze ja to robie grzecznie. kiedys nawet
    tlumaczylem skad roznica w cenie, ze ja mam dobrej jakosci towar i daje
    solidna gwarancje a tam gdzie najtaniej to delikatnie mowiac loteria. Czesc
    klientow zostawala i kupowala moj drozszy towar. ci co nie chcieli kupowali
    gdzies indziej (a potem nawet kilka osob wrocilo z tym sprzetem do naprawy
    ale do mnie:)))))) gdzie zostawili mniej wiecej pieciokrotna roznice w cenie
    placac za naprawę).

    Poinformuj wlasciciela firmy o tym wybryku pracownika - mimo ze rozumiem ze
    to moze wkurzyc to nie mozna sobie pozwolic na takie prostackie zachowania.
    Dla mnie taki wybryk wart jest nagane z wpisem do akt i przeprosiny (jesli
    klient jest znany i w zasiegu - w sensiue jest kogo przeprosic).
    Byc moze nawet zarwiesz spory rabat za taki wybryk - jesli dam ja lub
    pracownik ciala w firmie to staramy się jakoś to wynagrodzić. Nie sztuką
    jest stracic klienta, sztuka jest po spieprzeniu czegos spowodowac by klient
    byl zadowolony.

    sir