eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTe cholerne przepisy - jak połączyć wyciąg mechaniczny z grawitacyjnym? › Re: Te cholerne przepisy - jak połączyć wyciąg mechaniczny z grawitacyjnym?
  • Data: 2013-12-29 12:51:00
    Temat: Re: Te cholerne przepisy - jak połączyć wyciąg mechaniczny z grawitacyjnym?
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l9oq49$s4v$1@speranza.aioe.org...

    > Skoro mówisz o mieszkaniu, to rozumiem, że jest to lokal w budynku
    > wielorodzinnym?
    > Jeżeli tak, to kominiarz ma rację - nie da się sensownie pożenić
    > instalacji grawitacyjnej z mechaniczną ograniczając się tylko do obszaru
    > twego mieszkania.
    > Owoż problem tkwi w tym, że ty uważasz, że świat kończy się na twoim
    > wejściu do komina, a kominiarz wie, że dalej jeszcze są inne światy
    > (mieszkania) podłączone do tego samego komina.

    A jeśli u nas kominiarz sprawdził i żadne inne mieszkanie nie jest podpięte
    do tych samych kanałow ale dalej NIE MOŻNA, NIE DA SIĘ ?

    Chociaż w sumie to kominiarza nawet prawie przekonałem. Ale potem rozmawiam
    chyba z 10 różnymi "specjalistami od wentylacji" i połowa od razu twierdzi,
    że się nie
    da i koniec a druga połowa "się dowie i oddzwoni". Oczywiście nikt nigdy nie
    oddzwonił.