  • Data: 2012-09-29 03:38:40
    Temat: Re: Telewizor prawie w każdym DOMU jest... smart TV
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message
    news:k421ba$svl$1@node2.news.atman.pl...

    >Jakoś tak zawsze nieswojo się czuję jak jakakolwiek kamera podłączona do
    >czegokolwiek na mnie patrzy.. Jak nie używam to odwracam. Mikrofon olewam,
    >jak będę zarabiał miliony, to się zacznę i nim martwić:P

    Ja kupuję tylko mikrofony czy headsety mające mechaniczny wyłącznik
    mikrofonu. A jak sie nie da to wyłączam z gniazdka.
    Gorsza sprawa w laptopach:

    2274,USA__Wypozyczone_komputery_szpiegowaly_klientow
    .html

    Program programem ale sam Bios laptopa może mieć furtki. Byłbym daleki od
    instalowania urządzeń z wbudowanymi kamerami i mikrofonami, których nie
    można wyłączyć.