  • 1. Data: 2012-09-26 14:46:09
    Temat: Telewizor prawie w każdym DOMU jest... smart TV
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    Budowanie - DOM - wybaczcie, że nie do końca na temat ale nie mogę
    znaleźć niczego konkretnego w necie.

    Mam pytanie czy do np. Smart TV LG można podłączyć niezależną kamerkę
    internetową i lub mikrofon? Te firmowe są dość drogie.

    Ariusz

  • 2. Data: 2012-09-26 15:37:40
    Temat: Re: Telewizor prawie w każdym DOMU jest... smart TV
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.09.2012 14:46, Ariusz pisze:
> [...]
    >
    > Mam pytanie czy do np. Smart TV LG można podłączyć niezależną kamerkę
    > internetową i lub mikrofon? Te firmowe są dość drogie.

    zdaje się że oficjalnie nie, ale może jakiś patent się znajdzie, wszak
    to na linuxie biega.. W drugą stronę tez jest dupa - te kamerki
    dedykowane do smarta tv nie podepniesz gdzie indziej, sterowników nie
    uświadczysz..

  • 3. Data: 2012-09-27 13:25:25
    Od: HTCROM MIUI <m...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2012 14:48:06 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
> [...]
    >

    > Mam pytanie czy do np. Smart TV LG można podłączyć niezależną kamerkę
    >
    > internetową i lub mikrofon? Te firmowe są dość drogie.

    Przerabiałem temat dot modelu 55c650, tyle co się udało to skypa zainstalować, ale
    jak masz najnowszy to moze masz jus skupa natomiast szukając na anglojęzycznych
    forach to nikomu się nie udało. Na allegro kamere da sie kupic juz za 250zł, ale
    zrezygnowałem bo pewnie bym tego nie używał. Ale co ciekawe udało mi się wrzucić
    przerobionego youtuba który działa w wersji HD, ten standardowy nie obsługiwał filmów
    720p i 1080p.
    moze tu coś znajdziesz dla siebie
    http://tvwidget.pl/
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-09-27 16:43:17
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message

    > zdaje się że oficjalnie nie, ale może jakiś patent się znajdzie, wszak to
    > na linuxie biega.. W drugą stronę tez jest dupa - te kamerki dedykowane do
    > smarta tv nie podepniesz gdzie indziej, sterowników nie uświadczysz..

    A ja bym chciał zwrócić uwagę na możliwość przejęcia kontroli nad tym
    linuxem oraz celowe wysyłanie informacji co i kiedy oglądasz. Zapewne mogą
    robić screenshoty ekranu. Byłbym ostrożny z podłączaniem tych urządzeń do
    internetu w ogóle.

  • 5. Data: 2012-09-27 19:11:05
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 27.09.2012 16:43, kiki pisze:

> [...]
    > linuxem oraz celowe wysyłanie informacji co i kiedy oglądasz. Zapewne
    > mogą robić screenshoty ekranu. Byłbym ostrożny z podłączaniem tych

    wiesz, może masz trochę racji, ale w paranoję popadać niema co, no chyba
    żeś ktoś ala Tusk, Kaczyński, czy Rydzyk i obawiasz się że Cię przyłapią
    na oglądaniu pornola:P Co do kamerek.. Jakoś tak zawsze nieswojo się
    czuję jak jakakolwiek kamera podłączona do czegokolwiek na mnie patrzy..
    Jak nie używam to odwracam. Mikrofon olewam, jak będę zarabiał miliony,
    to się zacznę i nim martwić:P

  • 6. Data: 2012-09-28 09:59:49
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 19:11:06 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > wiesz, może masz trochę racji, ale w paranoję popadać niema co, no chyba
    >
    > żeś ktoś ala Tusk, Kaczyński, czy Rydzyk i obawiasz się że Cię przyłapią

    Każdy z tych trzech panów to przy Kikim to brat łata.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2012-09-29 03:38:40
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    >Jakoś tak zawsze nieswojo się czuję jak jakakolwiek kamera podłączona do
    >czegokolwiek na mnie patrzy.. Jak nie używam to odwracam. Mikrofon olewam,
    >jak będę zarabiał miliony, to się zacznę i nim martwić:P

    Ja kupuję tylko mikrofony czy headsety mające mechaniczny wyłącznik
    mikrofonu. A jak sie nie da to wyłączam z gniazdka.
    Gorsza sprawa w laptopach:

    2274,USA__Wypozyczone_komputery_szpiegowaly_klientow
    .html

    Program programem ale sam Bios laptopa może mieć furtki. Byłbym daleki od
    instalowania urządzeń z wbudowanymi kamerami i mikrofonami, których nie
    można wyłączyć.