  • Data: 2010-01-11 12:44:09
    Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 00:11:35 +0100, Bastion napisał(a):

    > Szukalbym czegos energooszczednego, TV kupujesz na
    > pare lat. Oszczednosci z energii przekladaja sie w konkretne sumy.

    ROTFL, dobry żart :)
    A jeszcze lepiej kupić blok rysunkowy i kredki, będzie jeszcze oszczędniej.

    Tak na serio, to jeśli zamierzasz oglądać nie tylko blueray/ps3 i cyfrową
    kablówkę, najlepiej wziąć plazmę. Nawet analogową kablówkę da się bez
    większego bólu oglądać - przy LCD wygląda koszmarnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944