  • Data: 2010-01-17 13:03:13
    Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:59:38 +0100, Bastion napisał(a):
    > Telewizory, glownie duze plazmy kupuje sie rowniez
    > na potrzeby firm/korporacji (np. w mojej firmie).
    > W tym wypadku bedzie to chyba inwestycja a nie gulasz w promocji?

    Z reguły w takich wypadkach jest to tylko bardziej efektowne marnowanie
    pieniędzy, przy czym same plazmy to pikuś przy cenach do telekonferencji
    w trybie HD czy nawet HD-Ready ;)

    Nie zmienia to faktu, że nie warto się bawić w LCD i póki co trza wziąć
    plazmę jeśli się ceni jakość obrazu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944