  • Data: 2013-05-20 00:45:00
    Temat: Re: Temat rzeka - pralka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 May 2013 14:12:18 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Rozumiem, że samochody kupujesz tylko w salonie? Przecież używany
    > samochód ma wypierdziane fotele, być może ktoś w nim rzygał, czy może
    > (o zgrozo!) uprawiał seks w brudnych gaciach. Że o wożeniu psa, śmieci
    > i gruzu nie wspomnę :] Tysiące ludzi kupujących w szmateksach to
    > pewnie margines dla Ciebie, a używane łachy pewnie trudniej doczyścić
    > niż pralkę :>

    Samochód używany miałam ostatnio za komunizmu - uwarunkowania były takie a
    nie inne, wiadomo, przydziały na nowe mieli tylko uprzywilejowani.
    Obecnie kupuję niedrogie (aktualnie Dacia Logan kombi, bardzo dobry
    samochód, chwalę i polecam), ale jednak nowe samochody zamiast używanych
    wypasionych marek. Nie kupuję używanych ubrań, a już absolutnie bielizny i
    obuwia itp, wolę nie kupić wcale i chodzić w starych ale moich od nowości.
    Brzydzę się używanymi pralkami/zmywarkami, ponieważ nie ma możliwosci ich
    dokładnego odkażenia, a co ludzie wkładają do pralki/zmywarki wiem od
    serwisantów. Przerażają mnie też pralnie publiczne i w akademikach np - tam
    jeden pierze buty, a drugi zaraz po nim majtki...

    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,