  • Data: 2009-02-17 22:08:11
    Temat: Re: Temperatura cieplej wody
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jeffrey napisał:

    > że tak się podłaczę...
    > możesz napisać jakie rozporządzenie bo u mnie jest około 40C i muszę do
    > spółdzielni pismo wystosować bo sobie przycinają za mocno

    Kluczowe stwierdzenie - "instalacja musi umożliwiać"...

    Instalacja umożliwia a spółdzielnia nie raczy z możliwości skorzystać.
    Pytanie nie jest z zakresu prawa budowlanego a praw konsumenckich -
    spółdzielnia może dostarczać CWU o temperaturze na wylewce poniżej 55
    stopni tylko niech stosownie cenę tej wody skalkuluje (a nie liczy jak
    za dostawę CWU o pełnych parametrach).

    --
    Darek