  • Data: 2009-02-17 22:03:55
    Temat: Re: Temperatura cieplej wody
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Z tego co się orientuję, powinna mieć nie mniej jak 60°C w bojlerze, coby
    > żadne nieprzyjemne kolonie się nie zakładały (typu legioneloza)...

    A na wylocie wylewki nie powinna mieć z kolei więcej jak 55 stopni - bo
    jest to ograniczone granicą bólu, przekroczenie sześćdziesięciu stopni
    grozi mniejszym bądź większym poparzeniem (między 60 a 70 stopni to będą
    raczej podrażnienia czasowe bez zauważalnych zmian martwiczych w skórze,
    powyżej 70 stopni zaczyna się ryzyko prawdziwych poparzeń ze złażeniem
    skóry ...).

    --
    Darek