  • Data: 2010-12-20 16:00:22
    Temat: Re: Temperatura obliczeniowa
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Moze tak - wymiana ciepla na szybie moze byc wieksza przy
    > intensywniejszym ruchu powietrza czyli przy wiatrze :) Wiatr tez moze
    > sie mocniej wdzierac we wszystkie szczeliny dookola ramy okiennej -
    > tam gdzie np. pianki pozalowali albo mrowki wygryzly etc :-)
    > pozdr.

    No właśnie...
    Chyba żaden dom hermetyczny nie jest.
    Jak wieje przy temp 0 stC, to jest zupełnie inaczej, a jak pi...dzi przy
    - 15, to już chyba trzeba by mieć dom pociągnięty folią w płynie, żeby
    nic do domu się nie dostało.

    Wydaje mi się, że wszystko, począwszy od drzwi, przez okna, ściany,
    dach, aż po wentylację, jest poddawane wychładzającemu działaniu takiego
    wiatru.

    pozdr
    robercik-us