    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: To takie wkurzajace
    Date: Sun, 6 Feb 2011 22:39:15 +0100

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b835532b-f4bb-4e0c-ae56-e034b8d5cbd0@x5g2000prf
    .googlegroups.com...
    > Drogi kolega ale te firme to ty sam wybrales...

    >Kuchnia jest dokladnie takim samym produktem jak samochod. Idziesz
    >skladasz z roznych opcji i placisz jesli nie zaplacisz to nikt dalej z
    >toba nie bedzie rozmawial. Co dostaniesz to juz inna sprawa.

    Akurat jak czytam opinie użytkowników o HTH to można z nimi negocjować.
    Szczególnie rabaty daja spore w stosunku do wyjściowego cennika. Zresztą
    ceny mają z kosmosu chyba, ale jak widdze nawet 80% rabatu dają.
    A czytałeś przed zakupem opinie użytkowników o HTH? Bo sporo osob pisze na
    forach że firma ta olewa klienta. Ja po przeczytaniu tych opinii biznesu bym
    z nimi nie robil.

    Gdyby to byla grupa o samochodach to opisalbym rownie szanowna firme
    tylko ze dotyczyloby to samochodu. Pisze o ludziach ktorzy tak
    traktuja prace ktora wykonuja i klienta/ Tylko tyla i az tyle.

    KADAR