  • Data: 2020-01-26 09:50:30
    Temat: Re: Torx a krzyzak
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-25 o 23:04, Kadar pisze:
    > W historii ludzkości bardzo dużo było genialnych rozwiązań ale są już zapomniane.
    Zwycięża ilość a bierze się z lenistwa, wygody, oszczędności.
    > Nie wiem czy torx jest genialnym rozwiązaniem ale mnie taras przykręcało się
    świetnie.

    Jest genialnym, ale zacytuję "w tamtych czasach do produkcji używano
    śrub i wkrętów z dość miękkiej stali. Stosowanie kształtu kwadratowego,
    pozbawionego efektu cam-out jednak powodowało podczas montażu na liniach
    produkcyjnych urywanie łbów. "
    W tych czasach marketowe ścierwo nie odbiega bardzo od śrub "w tamtych
    czasach" - żebym ręką z małym kluczem oczkowym 13 dał rady ukręcić łeb
    przy dokręcaniu śruby w kołek i to jeszcze jak miękko poszło - zakup w
    Casto. A co dopiero taki torx, łebki latały by jak szarańcza.

    --
    Irokez