  • Data: 2020-01-26 20:25:33
    Temat: Re: Torx a krzyzak
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris zapytał:

    > A to to klucz czy wkrętak?
    > https://www.google.com/search?q=wkrętak+12mm&client=
    ms-android-google&source=android-browser&prmd=isvn&s
    ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiA9c2hsaHnAhXJ4K
    YKHQi2AGkQ_AUoAXoECGUQAQ&biw=320&bih=401#imgrc=-Vfmb
    1AVfAoyJM

    Przecież wszystko wyjaśniłem wyżej. Jeśli wkręca się coś takiego:

    https://www.bimex.pl/pl/products/artykuly-metalowe/w
    krety/12x300-wkret-do-drewna-z-lbem-szesciokatnym-oc
    ynk-5-szt-25956.html

    to jest wkrętakiem. A jeśli takie:

    https://www.e-nierdzewne.pl/pl/p/M4x6-DIN-933-A2-sru
    ba-szesciokatna-nierdzewna/121

    -- to śrubokrętem.

    Jarek

    --
    Kiedy biegam, to jestem biegaczem, kiedy fruwam, to jestem fruwaczem,
    kiedy się boję, to jestem baczem, a tak w ogóle to jestem Gżdaczem.