  • Data: 2016-01-22 08:42:23
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 11:24:57 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    550,Wladze_brytyjskie_i_Kosciol_katolicki_kryly_ksie
    dza.html

    > Każda religia to zło?

    nie każda - ale religia (nawet ateizm w wykonaniu) która narzuca swoje przekonania
    innym bez litosci np bedziesz ateistom/islamistom albo zginiesz - to rzeczywiscie
    zło.
    I tu rodzi sie kolejna mysl - w konstytucji religie nie powinny być zrównane bo to
    nielogiczne. Powinien byc opis w stylu "religie sa równe chyba ze któras z nich
    narzuca siłą swe przekonana - taka religia ma praw byc zdelegalizowana, lub
    ograniczona"

    b.