  • Data: 2016-01-22 08:59:44
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-22 08:42, Budyń wrote:
    > nie każda - ale religia (nawet ateizm w wykonaniu) która narzuca swoje przekonania
    innym bez litosci np bedziesz ateistom/islamistom albo zginiesz - to rzeczywiscie
    zło.
    > I tu rodzi sie kolejna mysl - w konstytucji religie nie powinny być zrównane bo to
    nielogiczne. Powinien byc opis w stylu "religie sa równe chyba ze któras z nich
    narzuca siłą swe przekonana - taka religia ma praw byc zdelegalizowana, lub
    ograniczona"

    Ale czy obecność w przestrzeni publicznej to już narzucanie siłą swoich
    przekonań? Czy jeszcze delikatny marketing?

    Piotrek

    PS. Mnie to rybka ale są tacy co dostają odczynów alergicznych po
    dostrzeżeniu krzyża czy innego półksiężyca.