  • Data: 2016-01-22 13:59:41
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ateizm to rozproszony ruch spoleczny. W zasadzie jednoosobowy, nie posiadajacy
    struktur. Ateista jak kazdy czlowiek moze zabic ale ateizm zadnych wrogow nie zabije
    bo zorganizowany ateizm nie istnieje. Nazwales ateizm religia. To teraz pokaz jakies
    swiatynie ateistow. Kto jest papiezem ateistow? Od kilku dziesiatek lat jestem
    ateista i nigdy nikt do mnie nie przyszedl po kase.