  • Data: 2015-12-21 15:51:25
    Temat: Re: Trzeszczące schody
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 14:25:38 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Mam w domu całkiem ładne, drewniane schody (robione przez poprzedniego
    > właściciela) na piętro. Problem w tym, że zwłaszcza górne stopnie
    > niemiłosiernie skrzypią, jak się po nich chodzi. Wręcz potrafią mi małe
    > dziecko czasem obudzić.
    > Czy istnieją jakieś sposoby, żeby to naprawić/pozbyć się tego
    > skrzypienia przy oczywiście zachowaniu pierwotnej estetyki?

    Tak.

    Od najprostszych w rodzaju nasmarowania (nie polecam), poprzez nabicie pod spód
    silikonu (nie zaszkodzi ale nie jest najlepszym rozwiązaniem) aż do wymontowania
    deski, jej wyrównaniu i zamocowaniu ponownie.

    Koszt od 5pln do ponad 3kpln (za rozmontowanie schodów i ich
    szlifowanie/lakierownaie).

    Jak domowa metoda którą sam zaaplikujesz ci nie da sensownych rezultatów to trzeba
    zgłosic sie do stolarza takiego od schodów i on ci cos sensownego zaproponuje.