  • Data: 2012-04-20 21:11:34
    Temat: Re: Trzonek do siekiery
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 19:45:47 UTC+2 użytkownik symantecghost napisał:
    >Według mnie to dyskwalifikuje siekierę.

    A dla mnie to własnie zaleta że ostrze nie kleszczy sie w drewnie.
    Ale kazdy ma inne technikirabaniajak widać
    > Rąbanie to jedna wielka męka.

    Ja akurat mam przeciwne odczucia;)
    > Jeśli ktoś w miesiąc łamie trzonek, to albo wali trzonkiem w kłodę albo
    > ma inne zaburzenia...

    A to tez dla mnie dziwne. Mi trzonki sie raczej nie łamały tylko rozsychały, ostrze z
    nich spdadało trzeba było od nowa nabijać kliny, siekiery sie tępiły itp. Kupilem
    więc sprzęt gdzie nie mam klopotów z trzonkiem;)
    Zastanawiem sie jak można zlamać trzonek Fiskarsa- kiedys przy piwku robilismy z
    teściem test- siekiera jednym końem polozona na podwyzszeniu i wszedłem na trzonek i
    podskakiwalem. Nie pękł a ważę ponad 100kg;)