eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowejRe: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-20 14:20:44
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 marca 2013 13:28:33 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]

    9 oszczednosci to tu chyba najmniejszy problem.
    Zresztą przed chwilą mówili że parlament nie zakaceptował tego pomysłu.
    Ale ta decyzja rodzi poważniejsze skutki- przed chwila słuchałem że banki aktualnie
    na Cyprze zakniete otworzą moze za tydzień.
    Niełatwo się domyśleć co się będzie przed okienkami kasowymi wtedy działo.
    Ludzie pewnie już stracili zaufanie do systemu bankowego tam na pewno a pozostałej
    części UE to zaufanie mocno nadszarpniete zostało.
    Jak Maniek pisze jeśli ktoś ma oszczedności to trzymanie ich w bankach UIEmoże być
    średnim pomysłem.