eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-20 16:02:24
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kice00$sse$1@node2.news.atman.pl...

    > W USA to był problem banków i kredytobiorców w UE natomiast bankrutują
    > całe państwa. Cypr jest niewypłacalny - to jest fakt niepodlegający
    > dyskusji - nie rozmawiamy dlaczego tak jest ani kto za to jest
    > odpowiedzialny tylko co teraz ma zrobić ich rząd. Moim zdaniem skasowanie
    > 9% oszczędności obywateli (i przede wszystkim cudzoziemców) wcale nie jest
    > najczarniejszym scenariuszem jak to niektórzy przedstawiają. Wszystkie
    > inne scenariusze są IMO gorsze.

    Tlumaczysz Stalina chlopie. Prawo do wlasnosci to swiete prawo. W zaufaniu
    powierzasz wlasne oszczednosci instytucji kontrolowanej przez panstwo, a ono
    Cie okrada. Chocby to byl najlepszy scenariusz to narusza prawa
    fundamentalne kazdego z nas. Jak po czyms takim mozna miec zaufanie do
    struktury panstwowej? To co Ty relatywizujesz dla mnie jest nie do
    pomyslenia. Mija prawie sto lat, a historia zatoczyla kolo. Oddac adopcje
    pedalom, wprowadzic eutanazje i do jaskin nam juz tylko krok.
    Po chu bylo to dokapitalizowanie bankow przez ostatnie lata w UE? Toz
    wiadomo bylo, ze rynek trzeba przewietrzyc. Islandia uporala sie szybko,
    tylko u nas ciagly socjalizm.
    Dzis w trojce jakas kretynka poslanka tlumaczyla, ze w ZUS pracuje 450 tys.
    ludzi i z perspektywy rynku pracy nie mozna ich zwolnic. To ja nie wiem na
    jakim swiecie zyje. Zaklad Ubezpieczen Spolecznych w roli walki z
    bezrobociem przez zatrudnianie pracownikow. Czy Ty cos z tego rozumiesz? Jak
    mamy takich politykow w calej UE to nie mozemy sie spodziewac zadnej madrej
    decyzji. Okazuje sie, ze trzeba kombinowac, bo emerytury i tak nie bedzie,
    wiec zusu lepiej wogole nie placic. Dochodzi jeszcze, ze lepiej pieniadze
    trzymac w kieszeni niz wplacic do banku.

    Pozdro.. TK