eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowejRe: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 16:30:07
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kif5sg$krr$...@u...news.interia.pl...

    > Racja.
    > Z drugiej strony co dzien do pracy rano jade samochodem i mam czas
    > posluchac radia w porze kiedy sa wywiady z politykami min.
    > I ktoregos dnia, kiedy zaczal sie ten cyrk czlonek rzadu RP zdaje sie (nie
    > pamietam dokladnie) mowil, ze to decyzja ministrow finansow panstw
    > czlonkowskich. Tego samego dnia tylko wieczorem slysze, ze to decyzja
    > wylacznie Cypru i tak sobie mysle, ze moze o to wlasnie chodzi zeby nikt
    > sie w tym nie polapal.

    Nie ma winnych, a wszystkich nie powieszą :-)))

    > Czasem mam wrazenie, ze Rosja ogra kazdego kogo chce.
    > Spotkali sie kiedys decydenci UE i to calkiem niedawno z Putinem. No i ten
    > im mowi cos o prawach obywateli w UE na zasadzie, ze w Ameryce murzynow
    > bija i zalatwil co chcial, bo inteligencja unijna wogole takich argumentow
    > sie nie spodziewala.

    Oni nawet nie musza ogrywać oni kupują. Skoro mogli jawnie kupić Shrodera
    (nie wiem czy dobrze pisze nazwisko niemieckiego premiera) czyniąc go szefem
    North Stream za to że on kilka miesięcy wcześniej się jeszcze jako premier
    na ten gazociąg zgodził i nikt nie widzi problemu. A jak się raz na 10 lat
    trafi ktoś nie przekupny to się go otruje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie