eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022 › Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 3 Nov 2021 13:28:58 -0700 (PDT)
    <sllgtn$f90$1@dont-email.me> <sllvpa$jt7$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <slmu6v$5af$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <61805c8d$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <6180633f$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <61806e28$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <61815984$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 2 November 2021 at 16:30:14 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    zbiornik przelewowy jest otwarty, aby wypuścil parę.

    > Podstawowe pytanie dla Ciebie, bo widzę, że masz ogromne braki z wiedzy
    > z zakresu szkoły podstawowej:
    >
    > Jaka jest temperatura wrzenia wody?

    miesiąc miał instalacje rozerwaną, a tak gdy woda w piecu zaczęła się gotować to
    wyrzucała się do zbiornika przelewowego a para waliła do kanału wentylacyjnego

    > Całe szczęście, że to nie Ty robiłeś, tylko Austriak.

    > No właśnie jest do Ciebie pytanie:
    >
    > Jaka jest temperatura wrzenia wody?

    > Wskaż, gdzie użyłem słowa "rozrywają". Poza tym zacznij czytać ze
    > zrozumieniem.

    under a partial vacuum. Inside the copper heatpipe is an inner wick lining that acts
    as a capillary material for a small amount of fluid.

    > Jak widać te, które ja wymieniałem, popękane po zimie, nie czytały tych
    > bzdur, które wypisujesz. Popękały, bo nie wiedziały, że nie mają prawa
    > pękać.
    >
    > Gdzieś w archiwach mam zdjęcia, ale szybciej będzie znaleźć w necie:
    >
    > https://instalreporter.pl/wp-content/uploads/2012/12
    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

> [...]

    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    Według Ciebie nie mają prawa pękać, a jednak pękają.

    Nie pękaj, znajdź kompletne zdjęcie całego heat pipu, którty według ciebie pęc

    Jak tobie też pęc, to daj zdjęcie
    \jak znasz kogoś, komu też pęc, to dołącz cudze zdjęcie
    aby zamknąć temat

    Aby rozerwać rurkę miedzianą ( heat pipe stoi u mnie pod ścianą)
    potrzeba sakramenckiego ciśnienia hydraulicznego,
    czyli trza rurkę przeciąć, aby podłączyć kompresor hydrauliczny, nie powietrzny,
    czyli pompę wody, oleju

    Jak rurka heat pipe będzie przecięta to wiadomo, że to fake,
    a jak nie przecięta, to znajdę autora, bo to zdjęcie to upload, czyli wiadomo od kogo
    bo jest adres IP i time stamp, czyli wiadomo kto i kiedy