eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022 › Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 3 Nov 2021 14:27:54 -0700 (PDT)
    <6180633f$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <61806e28$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <61815984$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <6182fbd6$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    From: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 3 November 2021 at 22:15:12 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    kogo bo jest adres IP i time stamp, czyli wiadomo kto i kiedy
> [...]
    > cżesto składa się z niewielkiej ilości wody, która zamarza i tworzy się
    > lód, który rozsadza rurki.
    >
    > Za dużo ich wymieniałem, aby dalej wdawać się z takim jak Ty ignorantem
    > w dyskusje.
    >
    > Wybacz, ale przy takiej, twojej postawie to nigdy nie zdobędziesz wiedzy
    > i na zawsze pozostaniesz niedouczonym przemądrzalcem.
    >

    > Przypominam Ci, że nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie:
    > Jaka jest temperatura wrzenia wody?
    > Nie odpowiesz na to pytanie to już nie licz na dalszą naszą polemikę. Wybacz, ale
    nie mam ochoty tracić czasu dla upartych nieuków.
    Dosyć ględzenia
    Chinczyk wyprodukował 50 milionów heat pipów i mu nic nie penclo

    Tam klim at od mrozow -40C do upalow +40C
    i nie nie penclo

    Zatem zdjęcia calych heat pipow z nazwa producen ta
    i prześlę je do procenta do weryfikacji.

    Musi być zdjęcie całej heat pipy, bez przecięcia.
    Producent
    Kto stwierdził rozerwanie rurki miedzianej
    data, lokalizacja

    I koniec deluzji i ględzenia

    Konkrety na stół
    albo zamykam dyskusję