    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tylko na własny użytek bez oddawania do sieci
    Date: Mon, 15 Jan 2024 07:27:02 +0100

    W dniu .01.2024 o 17:42 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > W Luszowicach pewno do tej pory tez mieli możliwe uzyski. Ale skończy
    > sie babce sranie jak uruchomia tam fotowoltaikę 40MW
    > https://przelom.pl/48338-rozpoczela-sie-budowa-duzej
    -elektrowni-slonecznej-w-luszowicach.html
> [...]
    > sprawdzić ile sie 76 lat wczesniej urodziło. Jak bus był kadry Toby's
    > sprawdził czy kłamie pisząc ze zaraz po wojnie jak zaczał działać GUS
    > urodziło sie ok 500 tysięcy dzieci i w przeciągu kilku lat ilosc urodzeń
    > wzrosła do prawie 800 tysięcy dzieci rocznie i ze 800 tysięcy utrzymało
    > sie przez ok 10 lat a następnie ilość urodzeń zaczęła spadać. Wszyscy
    > ktorzy wtedy sie urodzili maja gdzie mieszkać. I jak umra to zostaja po
    > nich puste nieruchomosci mieszkalne. Od 30 grudnia do dzisiaj w portalu
    > otodom przybyło prawie dwa tysiące mieszkań do wynajęcia.

    Coraz się niedobrego u Ciebie dzieje.
    Na początku Twojej kariery w Internecie nie potrafiłeś prostego zdania bez
    ortografa napisać.
    Nie wiedziałeś do czego służy przecinek, nie dało się Ciebie czytać nawet
    mimo szczerych chęci.
    Ja nigdy nie byłem orłem z polskiego, ale Twoje teksty kuły w oczy.
    Z biegiem czasu nabrałeś ogłady i jakieś 2-3 lata temu osiągnąłeś wyżyny,
    szczyty swoich możliwości - byłem pod wrażeniem nabytej elokwencji i
    opanowania zasad interpunkcji i ortografii. Nawet jak pisałeś totalne
    bzdury to dobrze się to czytało.
    Od tego czasu piszesz coraz gorzej, powyższy tekst jest tego dowodem.
    Praktycznie nie ma w nim zdania bez błędów gramatycznych, literówek,
    znowu nie używasz przecinków.

    Co do PV - znam większe tragedie niż farma 40MW za płotem. Jak powstanie
    to się będę martwił.
    Na razie, odpukać PV to był strzał w dziesiątkę.

    Co do mieszkań, Twoje przewidywania są tej samej wagi co przewidywania
    końca świata.
    Każdy wie, że kiedyś nastąpi ale nikt nie wie kiedy. "Po wyborach" to Twój
    ostatnio podany termin.
    Na przestrzeni Twojej kariery w Internecie co tydzień praktycznie pisałeś
    na temat krachu w mieszkalnictwie. Miał być wg Ciebie "już za chwilę"
    podatek katastralny, mieli ciapaci nas zalać i pozajmować pustostany itp.
    Jak będziesz żył wystarczająco długo to na 100% kiedyś trafisz z
    prognozami.
    Na razie od kilkunastu lat wszystko co na ten temat piszesz ma taką samą
    wartość jak prognozy pogody w TV (te długoterminowe). Wiadomo, że kiedyś
    się sprawdzą.

    TG