  • Data: 2011-04-27 08:57:55
    Temat: Re: Tymczasowe schody - z czego jesli nie ma nic?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    news:op.vuk8jdn64limig@sioux...
    Dnia 26-04-2011 o 19:03:33 Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):
    >Ale w zwykłości też może tkwić zacność. Możesz rzec parę słów o ich
    >konstrukcji? Jak dokonałeś pogodzenia sprzecznych parametrów - znaczy się,
    >że wyszło wygodnie, ładnie i w dodatku tanio? (Fotki mile widziane. Mam
    >dokładnie taką dziurę w klatce schodowej i chętnie dam sie natchnąć dobrym

    Ja tez mam schody ze spocznikiem i tez się naczytałem że to niewygodne itp.
    A trzeci rok juz uzytkuje i nie widze nic niewygodnego. Fotek aktualnych
    nie mam tu ale zropbił mi top gościu który robi tzw "kute" ogrodzenia.
    Pomierzył, na warszttacie zrobił konstrukcję, u stolarza zamówił
    stopnie(sosna) i zamontował. Wszystko razem kosztowalo mnie cos ok oło 4,5
    tysiąca. Wyszło bardzo ładnie i tanio. A "dziurę miałem chyba 2,2 na
    2,4metra jesli się nie myle.