    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tynk gipsowy odlazi farba
    Date: Tue, 9 Sep 2014 11:40:56 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ee162b58-385e-4801-b5b9-5ad19050a4e0@go
    oglegroups.com...

    > Proszę pomóżcie, bo kończę budowę, a jeszcze tak się nie nakląłem jak
    > wczoraj.

    [ciach]

    Byłem i widziałem więc może doprecyzuję: nawet gdy na ten tynk gipsowy jest
    położony tylko grunt to po przejechaniu palcem "zwija" się i łuszczy.
    Wygląda to tak jakby grunt nie wsiąkał w ten tynk nawet na milimetr.

    Tam gdzie było kilka uszkodzeń ()ktoś coś niósł i zahaczył) to próba ich
    zaszpachlowania gładzią gipsową nie przynosi efektu - gładź odpada.

    Kładłem gładzie i malowałem wiele różnych domów i mieszkań ale z taką ściana
    się nigdy w życiu nie spotkałem. Jej właściwości najlepiej oddaje
    sformułowanie: "szyba posmarowana tłuszczem" :-)

    Nawet sobie z Jackiem żartowaliśmy (choć jemu nie jest do śmiechu) że może
    fachowcy dolali czegoś do tynku aby im się łatwiej później maszynę czyściło,
    ale to chyba nieprawdopodobne.

    Pozdrawiam
    Ergie