  • Data: 2016-01-29 19:48:03
    Temat: Re: Tynki gipsowe
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Bogusz wrote:
    > Cześć,
    >
    > Dom wolnostojący, podjęliśmy decyzję że tynki gipsowe. Pozostaje
    > pytanie, czy można i warto je kłaść wszędzie. Czy bawić się w
    > cementowo-wapienne dla łazienek i garażu, czy polecieć po całości
    > gipsem?
    > Gipsy "diamentowe", to jakiś inny rozdaj tynku?

    Po co mam się powtarzać na sieci tego pełno.
    Gipsowy wgnieciesz mocniej waląc dużym paznokciem. Gładki jest to plus. Ale
    lepiej twardy c-w i może na to mini warstwa gipsu? Nie wiem czy tak można,
    jeden niby zasada a drugi kwasowy lekko? Poczytaj :)

    Na gipsowym (na ostro), kafle też się ładnie trzymają.