    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 24 Nov 2016 06:43:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 15:20:21 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Potwierdzam.
    > Śmieci sie po prostu tyle nazbierać nie daje.
    Tym bardziej że teraz bez limitów te śmieci sa odbierane.
    Widze po sasiedzie- odkad weszła tzw ustawa śmieciowa to w dniach odbioru "plastyków"
    wystawia kilka worków. Wcześniej palił to w piecu jak sam przyznał. ale to głównie
    PET więc szkodliwość znikoma nawet gdyby.

    > U siebie staram sie palić od góry ale widzę że na wsi >tradycja to palenie od dołu
    bo dłużej sie pali jak sie >przydusi.
    Nie że dłuzej pali ale od góry musisz codziennie rozpalać. Od dołu jak rozpali to
    dokłada i cały tydzień mu się pali. W sobotę popiół wybierze, rozpali i kolejny
    tydzień. Od góry tak się nie da. Uciążliwe jest palenie od góry
    > No i całej wsi nie zadymi jeden czy dwu ludków. Ten >syf nie bierze się z
    pojedynczych kominów. A nie sądzę >aby we wsiach gdzie jest gaz było 20-30% palących
    >śmieciami.
    W mojej okolicy na wiochach to głównie drewnem palą. Iglastym najczęściej to i
    dymienie widać.

    > IMHO temat jest sztuczny i mocno niejasny.
    > A karanie za wymaz z pieca jest IMHO głupie bo podejrzewam że spalenie paru pudełek
    po zabawkach (lakierowany papier) może po zbadaniu komina wyjśc jako trucie...

    Gdzieś tam wyżej podchwytliwie zapytałem czy zakopanie plastyków w ogrodzie szkodzi
    środowisku.
    Ja tam plastyki nie zakopuję tylko w workach wystawiam ale wiem ze poniektórzy w
    swoich ogrodach setki metrów rur "plastykowych" zakopują;) Batem ich;)