  • Data: 2009-07-16 21:04:51
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h3o3ph$70a$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A są jakieś linki mówiące o co chodzi, jakieś instrukcje jak źle a jak
    > dobrze bo ja też nie wiem o co chodzi z tym wtapianiem...

    Chodzi o to, zeby najpierw rozsmarować wartwę kleju na styropianie, a
    dopiero później na to nakłądać siatkę, po czym znów nałożyć warstwę kleju.
    Fachowcy zazwyczaj kładą siatkę, a na nią nakładają klej, który zostaje
    przeciśnięty przez oczka siatki do styropianu.
    Usobiście uważam, ze nie jest to jakimś wielkim błedem, ponieważ siatka
    lekko się poddaje i przesuwa podczas nakładania kleju. I tak klej ten
    dostanie się do styropianu jak i wciśnie się pod siatkę. A jeżeli nawert nie
    wejdzie pod siatkę to i tak będzie trzymał na tyle skutecznie, ze tak
    wykonany dom io tak przeżyje Kikiego