  • Data: 2009-07-16 21:10:59
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    news:35227bca-14fa-4581-8ae9-0f8bda81cb99@t13g2000yq
    t.googlegroups.com...
> [...]
    dy.pc-net.pl/test_img/4448.JPGhttp://porady.pc-net.p
    l/test_img/4449.JPG

    > Uo rany boskie.. Za takie cos to ja tez bym ich z budowy pogonil :)
    > Ocieplilem sam cala piwnice i podstawa jezeli chodzi o siatke to
    > najpierw klej na styro, potem wtopic do 1/2 - 2/3 glebokosci, jak
    > "fachowiec" robi inaczej to naprawde jest czysty debil :)

    Tutaj dalej

    http://porady.pc-net.pl/test_img/4453.JPG

    Ja po prostu nie wiem co sie stalo. Wszystko sumiennie odkuli, te szczyty
    ziebiace sciany. Wsadzili tam ze 20cm styropianu. Zrobili podbitke i
    wszelkie naprawy przy murlatach po podbitka. Pilnowalem tego. Zaczeli
    tynkowac zóltym zostawili sobie tylko pasy dookola okien i je konczyli.
    Jednego dnia przykleili narozniki jak sie okazalo bez kleju.

    A zlapalem ich na tym doslownie 3 dni pózniej jak zabrali sie za murki
    oporowe i zapytalem zdumiony czemu pod naroznikami pusto, a oni, ze tak
    zawsze robia. Patrze na siatke jak klada i to samo. Na szczescie siatki u
    mnie nie kladli prawie nigdzie tylko w oknach i narozniki.

    2.5 miesiaca pracy i na koniec takie cos. Rece opadaja.