    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UCIEKLI tynkarze
    Date: Fri, 17 Jul 2009 19:44:05 +0200

    > Ale to nie chodzi o to, że zdobywasz wiedzę tylko stajesz się
    > marketoidem :)
    > Dosłownie przed chwilą wróciłem ze znajomym, który poprosił mnię abym mu
    > przywiózł materiały, bo będzie robił remont chałupy :)
    > M. in. kupił gładź szpachlową Master Mass i w sklepie o mało awantury
    > nie zrobił, bo nie było gruntu Master, a sprzedawca raczył zapytać czy
    > musi być akurat ten grunt. Znajomy powiedział, ze szpachla będzie Master
    > to i grunt musi być Maser :)

    Jacku, jasne, ze w duzej mierze to tylko marketing. Ale wez pod uwage
    jedna prosta rzecz - gwarancje. Jesli zrobisz inaczej niz zaleca
    producent, to nawet jesli jest to poprawnie zrobione, to w przypadku
    kiedy cos bedzie nie tak producent sie wykpi mowiac, ze zrobione
    niezgodnie z zaleceniami i dlatego odpada. Jesli zastosujesz grunt innej
    firmy to sytuacja analogiczna. Dociekaj potem swojego, a kto ci pokryje
    straty? Pan Mietek, mowiacy, ze tak tez mozna?

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.