  • Data: 2009-07-18 19:47:34
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:127fed53-71c4-437a-8804-a6196ee2b045@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 18 Lip, 04:21, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    Jest tynk strukturalny, który kruszy się samoistnie +/- 1cm od narożnika
    czyli dokładnie tam gdzie jest pasek blaszki aluminiowej - kątownik
    narożnikowy. On jest luźny pod tynkiem strukturalnym, przyklejony po bokach
    za pomocą wciśnięcia kleju w siatkę od tego narożnika.
    On generalnie nie trzyma się styropianu. Otwierasz garaż i sobie tynk odpada
    po ziarenku.
    A fachowcy uciekli, bo powiedziałem, że mają naprawić zanim dostaną
    pieniądze. Chcieli dostać kasę to były nawet pomysły o napisaniu gwarancji
    nie na 10 ale na 25 lat :-)
    jestem teraz w kropce, bo jedyne drzwi wejściowe nie zostały otynkowane
    strukturą na biało i już kątowniczki narożnikowe wymienili przed ucieczką z
    budowy.
    Chcę mieć to już za sobą ale próba odrywania może się źle skończyć. Trzeba
    przecież tak oderwać żeby dało się jeszcze zrobić zakład siatki.