  • Data: 2009-07-18 19:37:24
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:127fed53-71c4-437a-8804-a6196ee2b045@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 18 Lip, 04:21, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > CO ZROBIĆ? Tego się nie da oderwać teraz.

    >To w końcu samo odpada czy "Tego się nie da oderwać "? no bo teraz już
    >Cię nie rozumiem...

    Samo odpada z narożników, ale chcąc to naprawić należy oderwać siatkę od
    strony ramy okna i oderwać ten narożnik plus jeszcze ileś centymetrów żeby
    nie uszkodzić żółtego koloru.
    Tynk usztywnił od góry i teraz odrywająć można narobic diabła i uszkodzić
    żółty kolor, a to będzie sie wiązało z tynkowaniem od nowa całej ściany.
    Po prostu wykruszą się narożniki, myślę, że do przyszłego lata będzie już
    trzeba remontować i nie wiem co zrobić żeby nie popsuć całego tynku.