  • Data: 2009-07-18 02:21:52
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:d4548705-3f6f-42b2-9056-939deeb939e4@24g2000yqm
    .googlegroups.com...

    >Oczywiście pewnie Ty i setka innych członków koła wzajemnej adoracji i
    >wspierania partactwa powszechnego zbagatelizujecie ten oczywisty fakt
    >i dalej będziecie pociskać kit na tej grupie że trzeba kleić na placki
    >bo ściana musi mieć wentylację, że wtapianie siatki to wymysł
    >marketingowców, że chłopek-roztropek wie lepiej niż "profesory" jak
    >należy styropian kleić ... itp.

    Ci od moich napraw mnie zaskoczyli ! Normalnie nie mam słów. Na sam koniec
    takie coś. Okna stały bez narożników, bo mówiłem żeby sie wygazowały, piana
    przestała puchnąć i na sam koniec je narożnikami obskoczymy.
    No i zrobili jak już uznałem, że wszystko naprawione tylko "zaszyć
    pacjenta". ja piernicze tynk odpada na narożnikach. Siatkę i narożniki z
    murów oporowych zerwałem całą. Nie ma sprawy. Zostały wszystkie okna z
    luźnymi narożnikami.
    Co mi z tego, że nie zapłaciłem za ostatnie 2 tygodnie? Nic mi z tego. Jedne
    drzwi poprawili, bo nie było tynku dookoła nich. Reszta zatynkowana i już
    odpada.

    CO ZROBIĆ? Tego się nie da oderwać teraz.