  • Data: 2009-07-18 21:03:22
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:h3tb9o$5bs$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > No oki oki, poddalem Ci tylko mysl do przemyslenia. Katowka mozna odciac
    > bardzo precyzyjnie to co chce sie usunac bez uszkadzania reszty. Jak
    > zaczna Ci zrywac to obawiam sie, ze zerwie sie i reszta prynajmniej na
    > czesci.

    > Trzeba go po prostu odciac, zfazowac obok tynk i wkleic jak sie nalezy
    > zakladajac na faze siatke by polaczyc z istniejaca.

    Mu to wiemy tylko nie wiem gdzie linię odcięcia przyjmiemy. Białe na białe
    położymy w całości od nowa. Będzie grubiej ale narożniki będa ustalone.
    Niech chociaż ktoś mi naprawi karaże i 3 drzwi na taras, piwnicę nie wiem,
    bo nie ma tej ranki. I kil;ka okien najczęściej otwieranych.
    Za rok to będzie masakra.