  • Data: 2011-04-28 17:43:21
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 19:23, M pisze:
    > Za pieniądze tych, co się będą budować - czyli wszystkich. Wprowadzanie
    > przepisów jest także kosztowne (za to koszty są ukryte, a robi się
    > łatwo). Kampanie zmieniające świadomość są trudne do przeprowadzenia.

    I na te przepisy i na to uświadamianie nie zapłaciłbym ani centa.
    10% z przepisów powinno wystarczyć, głównie tych stanowiących o
    ewentualnym naruszaniu czyjejś wolności do tego PZP i koniec.
    Żanych norm dot. energooszczędności, przepisów dot. minimalnych
    wielkości okien i innych absurdalnych czy wręcz debilnych uregulowań.
    Ludzie sami wiedzą co dla nich najlepsze a jak nie to nauczą się na
    własnych błędach. Następne pokolenia przynajmniej byłyby coraz bardziej
    rezolutne.

    W projekcie poza domem miałem projekt wolnostojącego studia foto - urząd
    mi go odrzucił bo miałem za mało okien jak na pow. która zajmowało
    studio. Kurwości, pytam się co to kogo obchodzi jak wielkie mam tam
    okna? W studio wręcz nie potrzebuję ich w ogóle. Do tego musiałem mieć
    zaprojektowany nawiew powietrza przy wejściu i sic! - wycieraczkę przed
    drzwiami w stalowej ramie bo inaczej nie byłoby pnb!

    Faszyzm