    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UPS w kot3owni.
    Date: Tue, 01 Nov 2011 10:16:20 +0100

    Dnia 31-10-2011 o 23:10:30 4CX250 <t...@p...3onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > S? 8 bitowe.
    >
    > Przyk?ad:
    > W pliku HEX, podgl?daj?c go mo?esz zobaczyae tak? kolejno?ae 4 bajtów:
    >
    > 0000 EE 3F C7 24
    >
    > Musisz wiec zamieniae tak bajty aby uzyskaae:
    >
    > 0000 3F EE 24 C7
    >
    > Z tym ?e tak szczerze to ci powiem co? czego nie napisa?em wcze?niej. Ja
    > korzystam z trywialnego programatora pamieci 93C46. Kostka jest
    > oczywi?cie
    > wylutowana z p?yty UPSa (znajduje sie pod procesorem który jest w
> [...]

    Ciekawostka ten programator :) ale przy zwykłym będzie to pewnie zbędne.
    Poczytałem i ściągłem zcałą stronę bo cenna :)
    Sam mam dwa ups-y rackowe Smarty 2,2kw kupione kiedyś za bezcen na allegro,
    jeden już mi działa podłączony do 4 aku żelowych 38Ah każdy.
    Tak myślałem nad jakąś kalibracją tego ale chyba dam sobie spokój,
    nie mam tyle czasu na zabawę.
    Poza tym jak widze to ustawia się tylko napięcie ładowania, ogranicznika
    prądu
    nie ma, albo jest na stałe ustawiony. Dlatego dam sobie z tym spokój,
    bardziej mnie interesuje zdalne sterowanie ups-a i odczyt jego stanu.
    Dzięki wielkie za fajną stronę i kupę informacji.

    --
    Pozdr
    JanuszK