  • Data: 2014-06-03 23:33:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 czerwca 2014 23:17:08 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > pod warunkiem, ze potem nie chcesz odszkodowania :)
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A dlaczego ma nie chcieć odszkodowania jak ubezpieczył się w prywatnej firmie?
    Państwo ze wspólnych pieniędzy w takich sytuacjach powinno ograniczyć się na przykład
    do zapewnienia na kilka dni dachu nad głową. Zapewnić na kilka dni odpłatnie
    jedzenie. W ostateczności pożyczyć na warunkach rynkowych trochę kasy. A nie
    bezzwrotne zapomogi. Kilka lat temu pokazywali zalane osiedle domków. Od chuja ktoś
    dał w łapówce kasy bo osiedle było przed wałami. Za to ziemię na pewno kupił za
    wsiarz. No i zdziwienie bo zalało. Jak by to było wczoraj pamiętam że gmina
    deklarowała zapomogi powyżej dziesięciu tysięcy. A ludzie ze za mało.