  • Data: 2014-06-03 23:36:14
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 14:33:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A dlaczego ma nie chcieć odszkodowania jak ubezpieczył się w prywatnej
    > firmie?

    czytasz na co odpisujesz?
    "Może iść za przykładem powodzian z terenów zalewowych, gdzie z natury
    rzeczy mają na bank zagwarantowane podtopienie domu przy lada powodzi: nie
    ubezpieczać nieruchomości, a w razie zalania żądać od państwa
    odszkodowania. Od państwa, czyli od nas, podatników. Lepsze to, niż
    najlepsze pezetu. ;-)"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?