  • Data: 2011-10-02 19:46:49
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny na skosach
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j6a94o$tnk$1@opal.futuro.pl...

    > A w ogóle to wieśniaki wylały gnojówke na pola i nie da się otworzyć
    > okien. Samochód w garażu syfi gównem. Kilka dni temu palili wielkie stosy
    > pozostałości z pól, że była zasłona dymna przez dwa dni.
    > Utopiłem tylko pieniądze, których się już nie odzyska. Nie chce tu dłużej
    > mieszkać :-) Droga jest tak zakorkowana, że musze trasę 14km pokonywać w 2
    > godziny.

    Kiki, a Ty nie powinies przypadkiem na ksiezycu mieszkac?
    Jakies wiesniaki, gnojowka i zadymienie. W miescie mieszkales tez bylo zle.
    Korki to niby tylko Ty masz? Pomieszkaj w Warszawie to zobaczysz co to sa
    poranne korki. No chyba, ze zamieszkasz w metrze. :-)
    Dzialke kupiles zeby powodzi nie bylo, a nie przewidziales wiesniakow? :-))
    Te jak piszesz wiesniaki mieszkaja tam dluzej jak Ty, wiec nie rozumiem skad
    ten cynizm.

    Pozdro.. TK