    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ukladam welne
    Date: Sun, 1 Nov 2009 02:51:52 -0800 (PST)

    On 31 Paź, 16:33, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > trzeba nad tym siedziec miesiacami. Dokladnie ulozona welna zdaje sie
    > wystarczajaco dobrze przylegac do wszystkich powierzchni by wiatr nie mial
    > prawa sie przedostac.

    Przedostanie sie! Ja mam dach bez deskowania - standardowo krokwie,
    miedzy nie welna, a potem druga warstwa welny. Na to na stelaz klejona
    folia paroizolacyjna. Welne mam b. starannie upchana (w wielu
    miejscach dodatkowo jeszcze pianka), folie super szczelnie ulozona). I
    jak jest mocny wiaterek to ta folia normalnie sie "nadyma" jak balon,
    a potem kurczy i tak wkolko :) Takze sama szczelnie ulozona welna
    jakistam wiaterek przepusci. U Ciebie sa dodatkowo deski wiec wplyw
    wiatru duzo mniejszy. Ja tam bym sie tym nie przejmowal, ale tylko
    zwracam uwage ze przez welne (lub jakiestam zakamarki o ktorych nie
    wiemy mimo ze welna wydaje sie ulozona super szczelnie) wiaterek i tak
    sie gdzies przeslizgnie :) Ja kleilem paroizolacje na zaklady 15cm i
    wszystkie sa zaklejone szczelna tasma aluminiowa. Dziury w niej sa
    tylko na kable do gornych lamp, bo wszystkie lampy normalnie
    przykrecane do KG (nie mam halogenkow). Rowniez gniazda jej nie
    przerywaja bo wszystkie beda w przedsciance. Mysle ze tak w zupelnosci
    wystarczy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.