  • Data: 2010-05-28 12:01:18
    Temat: Re: Układanie drewna/czas schnięcia
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:hto1rf$8bj$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Witam!
    > Chciałbym nietypowo ułożyć drewno kominkowe. Wszędzie piszą/pokazują by
    > układać je tak aby miejsca cięcia (albo jedno z nich) było na zewnątrz, np
    Z tego co ja wiem, drewno (do wyschnięcia) należy układać warstwami
    prostopadłymi do siebie. Czyli u Ciebie jedna poprzecznie do ściany następna
    wzdłuż itd. oczywiście warstwa nie musi mieć jednego kierunku na całej
    długości. Wtedy znacznie łatwiej uzyskać regularne bryły nawet bez bocznych
    ścianek a i przepływ powietrz pewnie lepszy - no i nie osypuję się jak przy
    modelu monokierunkowym. Zauważ, że tak zawsze spakowane jest drewno w
    paletach.
    qaz