  • Data: 2010-05-28 09:19:43
    Temat: Układanie drewna/czas schnięcia
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Chciałbym nietypowo ułożyć drewno kominkowe. Wszędzie piszą/pokazują by
    układać je tak aby miejsca cięcia (albo jedno z nich) było na zewnątrz, np
    tu: http://images38.fotosik.pl/191/cdff1068a220a8acmed.j
    pg.
    Chciałbym trzymać drewno za budynkiem przy ogrodzeniu tak jak "narysowałem"
    niżej (widok z góry):

    x------------------------------- ogrodzenie
    x drewno
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ściana budynku

    Mam taką długą wąską kiszkę - szerokość 0,5m głębokość 4m. Ponieważ ciężko
    się je układa "prawidłowo" a później zdejmuje (osypuje się) chciałbym je
    ułożyć równolegle do linii ściany i ogrodzenia w kilku filarach/rzędach.
    Oczywiście zrobię drewutnię, tak by nie niszczyć ściany i ogrodzenia. Będzie
    wentylacja - dystanse od ściany i od dołu.Mam tylko wątpliwość - czy takie
    drewno wyschnie w sensownym czasie?

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi/rady
    Adam Rogalski