  • Data: 2013-10-27 13:49:33
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Oct 2013 00:17:37 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ale to jest brykiet do kominka!

    No ale jaka różnica? kominek nie zatka się popiołem? - przecież jeszcze
    gorzej, bo nie można go przerusztować, a nawet jeśli ktoś ma specjalny
    piec-kominek z rusztem, to i tak ta operacja w przypadku spalania papieru
    tragicznie rozprzestrzeni pył. Popiół z papieru jest lekki i przy byle
    podmuchu pyli jak sto diabłów, nawet wyjąć i wynieść go będzie trudno bez
    pylenia, a co dopiero grzebać w nim żeby choćby dołożyć nową porcję
    papieru. Remont mieszkania po kazdym paleniu?

    > W życiu by mi nie przyszło do głowy pakować
    > tego do pieca CO,

    Jednak zasadniczo temat wątku dotyczy własnie pieca c.o.:
    "Czy możecie mi podpowiedzieć, jak spalić papier?
    Chodzi o to, że ogrzewam się sama, piec miał/węgiel.(...)"