  • Data: 2013-10-27 01:11:49
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 października 2013 19:44:27 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Nadal marudzisz, bo patrzysz na to jak na jakąś przemysłową metodę do
    >
    > palenia przez całą zimę. A to jest co najwyżej sposób na zagospodarowanie
    >
    > nadmiaru makulatury.

    > Na sucho, nie na mokro. Zaś w domu sobie możesz to wysuszyć, mokrą pulpę
    >
    > nawet w garści ściśniesz.
    >

    > --
    >
    > Borys Pogoreło
    >
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Super metoda na mokro. Żeby wysuszyć jedną kostkę trzeba z 10 razy więcej energii niż
    można uzyskać z kostki sprasowanego papieru. Dużo masz jeszcze podobnych pomysłów?
    Rozbawiłeś mnie. Oczami wyobraźni widzę jak takie mokre kostki schną. Szybciej zgniją
    niż wyschną same. Za równowartość praski można kupić ze 130 kilo brykietu. Z czego
    chcesz w domu pozyskać 130 kilo papieru? Gazet ludzie nie kupują bo zdychają gazety
    jak by gazeciana dżuma panowała. Wszystko zapakowane w jakieś folie. Nikt teraz
    śledzi w papier pakowy w sklepie nie pakuje. Wiem, Zbieraj i zagospodarowuj używany
    papier toaletowy.