  • Data: 2010-03-18 13:31:38
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W dużym prawdopodobieństwem oba biura mają tą samą ofertę. Nawet nie
    >chce myśleć co by się stało jakbym podpisał takie umowy z kilkoma
    >pośrednikami , którzy pokazali mi by ten dom i wreszcie zdecydował bym
    >się kupić ten dom ...

    Widzisz jaka z ciebie jest lama. Nie wiesz, że funkcjonuje wspólny system
    ofert nieruchomosci w Polsce? To dlatego powtarzają sie oferty u róznych
    posredników i to dlatego bierze się prowizję od kupującego i sprzedającego,
    bo pośrednikiem mogą być dwa biura - jeden bierze prowizję od sprzedającego
    i to jego oferta wisi w systemie, a drugi bierze od kupującego, bo to jego
    znalazł kupujacy. Nie oczekuj, ze ten drugi będzie za frajer biegał i
    pokazywał mieszkania nie zabezpieczając się odpowiednio.