  • Data: 2009-11-29 21:20:11
    Temat: Re: Usuniecie kilku jetek
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 20:27, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w
    wiadomościnews:5d3e.0000022f.4b0eaefe@newsgate.onet.
    pl...

    > Pozwol na mala uwage: na litosc Boska, tnij cytaty.:-)

    > A pozniej ich za to zamkneli w rezerwatach. :-DD

    > No trzymam sie tego co wyczytalem analizujac amatorsko, bo specjalista w tej
    > dziedzinie nie jestem. Trudno tu znalezc wieksze bledy, wiec przyjmuje ze
    > tak jest. Czlowiek powinien uczyc sie od madrzejszych w danej dziedzinie a
    > nie odkrywac Ameryke za kazdym razem. :-)
    > Ktos tu przytaczal wyliczenia, zdaje sie wie co pisze i jego wyniki jakby
    > potwierdzaja te teze.

    > Mozna by ew. tym zastapic jetki przy zalozeniu, ze dzialaja na sciskanie.

> [...]

    Witajcie. Majerowi w głowie namąciliście, że hej. Może on chciałby tak
    prosto, na rozum, bo nie budowniczy on, ale innej profesji poważnej.
    Jakieś ogony rybie, jaskółcze czy innych zwierzątek. Krokwie, może
    grubości 6-8 centymetrów podcinacie dla jętek. Podpieracie na
    odległościach 7 metrów od murłaty do kalenicy. W ogromnej większości
    obecnych domów dachy zapadły by się. Ludzie moi drodzy. Szacun Wam za
    wywody, za portfolio i za wiedzę niezgłębioną. Macie rację ale, zawsze
    jakieś ale, tu sprawa nie budynku opery w Sydney, ani innych
    niewyznaczalnych .... konstrukcji. To prosta sprawa ino trzeba tam
    być. W takich domach doświadczony cieśla spojrzy i zrozumie. Majer,
    Ty się chłopie o takie rzeczy nie w necie ale po okolicy pytaj.
    Poszukaj kierownika budowy, który odróżni słup od stolca(to nie żart),
    jętki od kleszczy, a miecze od zastrzałów. Jak rozezna się w materii
    ustrojstwa dachowego, powie lub napisze opinię i masz podstawę do
    rozumowania. Jak da się coś zmienić, to wiedz, że powinien być później
    wykonany scenariusz : inwentaryzacja konstrukcji poddasza, projekt i
    pozwolenie na budowę. To tyle ewangeliji dzisiejszej. powodzenia