  • Data: 2024-09-23 23:03:14
    Temat: Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pixel pisze (sam do siebie):

    > Mam jeszcze fotkę z tej papy na altanie jak kładłem

    Miałem się nie odzywać, ale z obawy przed dalszym rozwojem tego
    monologu wyjaśnię: papa zgrzewalna to nie jest pokrycie na
    drewniane altany, alternatywne na przykład do blachy. To jest
    technologia przeznaczona do betonu. I to płaskiego (od jakiegoś
    czasu robi się też strome spadziste betonowe dachy z krokwiami
    stalowymi, jednak pod krycie śródziemnomorską dachówką).

    Wątkotwórca ma akurat idealnie pasujący przypadek, więc podsunąłem
    optymalne rozwiązanie. Czy wolałbym mieć od tej papy ładną blachę?
    Jasne, że tak! Nawet mam. Ale jak się robi blaszny dach z drewnianą
    więźbą, to po co jeszcze pancerna płyta żelbetowa i strych dla
    krasnoludków? Mój garaż jest po prostu wyższy o ten "stryszek".
    To może i tu lepiej od razu zwalć beton? Na nic przecież nie będzie
    potrzebny. Nikt takiej "dobrej rady" nie dał. A kol. Tomasz zwykle
    aż do góry skacze na samą myśl, że będzie mógł coś przy ciężkich
    betonach porobić.

    > chlejemy piwsko i wpierdalamy karkówkę z grilla :)

    O, dokładnie tak to sobie wyobrażałem!

    --
    Jarek