  • Data: 2011-02-08 21:51:03
    Temat: Re: Utrzymanie temperatury w wykanczanym domu
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-08 22:34, ŁC pisze:

    > Koszty czego? Jeśli wilgotność w domu będzie utrzymywała się w okolicach
    > 40%, to przy wzroście temperatury od 10 do 20 stopni zmiany wymiarów
    > będą niezauważalne.

    Jeśli, jeśli, jeśli .....

    Ciągle nie rozumiesz. Gwarancja wykonawcy typu: panie, ja to zawsze tak
    robiłem i nic się nie stało można sobie wsadzić gdzieś. Gwarancja
    wygląda tak: jeśli się coś stanie z podłogą przez najbliższy rok, to
    biorę na siebie koszty naprawy a tutaj jest weksel.

    A praktycznie: gościowi wykańczają dom. Ma niską temperaturę, zapewne
    sporo wilgoci i przy braku ogrzewania spodziewam się, że będzie miał
    spore skoki wilgotności (widziałeś kiedyś fachowca, który z higrometrem
    malował?). Niech sobie utrzymuje i te 15C - ale to musi być stabilna
    temperatura i wilgotność.

    Nie twierdzę, że coś się musi stać. Jednak odpowiedzialność za to
    powinien wziąć wykonawca. Ale odpowiedzialność, a nie pogaduchy do poduchy.

    M.