    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Utwardzenie terenu
    Date: Fri, 2 Dec 2011 10:56:00 +0100

    news:jba1lb$112$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wysypanie zwiru nie jest utwardzeniem w sensie prawnym, był jakis dym o to
    > i wyszło ze zwirem mozna utwardzic bez pozwolenia na budowe. To tak dla
    > informacji.

    No widzisz, mnie baba w nadzorze nastraszyła że skoro zrobiłem sobie żwirek
    to mam przejebane.
    Dopiero jej powiedziałem że tak naprawdę to ten żwirek tam był tylko że
    mocno zarośnięty trawą bo dawniej tam zjazd na pole do orki był a ja tylko
    dosypałem świeżego. No to wtedy inna z szyderczym uśmiechem dopowiedziała mi
    że w takim razie powinienem zgłosić remont zjazdu. No kurwa mnie już ręce
    opadają. Nawet gdybym chciał aby było ładnie z krawężnikiem co by granica
    żwiru od zieleni wyraźna była i koszenie łatwiejsze i wogóle estetyka to też
    nie wolno wkopać krawężnika. Tak chórem cały PINB na mnie wyjechał że po
    prostu zwiałem stamtąd. Najwyżej jak przyjadą to szybko zamówię ziemię
    kompostową w oczyszczalni i wypierdolę centralnie na wjeździe i poleję wodą.
    Wtedy zaproszę ich na posesję a sam napewno do nich nie podejdę.

    Marek